Saturday 31 December 2011

tahun 2012 :'(

okay guyy , act aku memang semangat gila nak sambut tahun baru ni . sebab apaa ? sebab family disamping dan boyfrendd :P . HAHA . dah tahun baru ramay laa yang wish happy new year kann ?  besa la membe-membe , depa nak text apa kita pun taktaw , kita just terima dan baca saja . tahun baru , mezty ada azm baru yea kann ? so aku tukr sim kard dengan ADAM FAIS . tengok  tengok semalam membe text dia kata " selamat tahun baru semoga hubungan kita kekal buat selamanye . ily.muah " . korang try fikir kalau aku ad apa apa dengan membe aku , tak kan aku berani tukar sim dengan ADAM . dia pun dok desak desak akuu , jadi tensionn ! macam dia tak caya kat aku ja kan ? :'( . first date 2012 dah lawan maki dah ! dia first kata "peliaq hang" kat akuu . weyhh ~ try gtw tengok sapa tak sedih boyfrend kata mcam 2 kt kita ? gaduh gaduh then malam tu jugak kami tukar sim kard balekk ! first day 2012 dah menangis macam orang gilaa :'( . AKU STILL SAYANG DIA ! .,harap harap dia bahagia dengan cara dia . kita buley merancang saja ,  allah menentukn :) . semoga ada hikmah disebalek ini YA ALLAH :D



thanks for lend your sweet eyes ^_~

2 comments:

  1. jangan sedih sedih. kumbang bukan seekor. belum tentu orang yang kita suka, jodoh kita okiy :D selamat tahun baru :D

    ReplyDelete